2017. június 28., szerda

Citrom és ananász


Sziasztok!


Ma két igazán, az időjáráshoz testhezálló manikűrt hoztam.

Whatsupnails- B008 Summer seeds palettáját teszteltem, az ananász és a citrom mintákkal készítettem egy-egy manikűrt.

A citromoshoz két színt használtam, egy sárgát és egy neon pinket, mindkét lakk Nicole by opi.
A pink Still into the pink, 2 réteges, mattra szárad, tehát kell rá mindenképp fedőlakk! A sárga, a nagyon de nagyon fogyban lévő Hit the lights, ami egyik legkedvencebb sárga lakkom.
Ezeket kombinálva készült el a manikűr.







Az ananászos manikűr egy Kiko alapra készült, mégpedig 389 egy 2 réteges szuper menta!







Mind a két manikűrt imádtam viselni, kíváncsi vagyok te melyiket hordtad volna szívesen? :)

1 megjegyzés :

  1. Egyik jobb, mint a másik, a citromos most jobban tetszik, de az ananászos is tökéletes, szerintem egymás után hordanám őket, ha valaki felvarázsolná őket a körmömre :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!