2017. július 7., péntek

Il Était Un Vernis - Mystical Fantasy Club


Sziasztok!!!

Nem is olyan régen az IEUV egy újabb kollekcióval örvendeztetett meg minket (engem mindenképp, mert egyik kedvenc indie márkám), ami a Mystical Fantasy Club nevet kapta!

Általában a kollekcióban megjelenő 5 lakk közül 4 mindig tetszeni szokott, most is ugyanez a dolog állt fent, viszont 2 lakkot engedtem meg magamnak!

Nyár lévén leginkább a sárga lakkok vonzottak, persze a világoskék is nagyon hívogató volt, de őt majd egy másik körben fogom megvenni, a bordó társábval együtt :)

Az első a My Unicorn made me do it, ami egy sárgarépanaracs, árnyékoban pirosas, természetesen picit holó is! 2 rétegben tökéletesen fed!







Piros nyomdalakkal nyomdáztam rá, amúgy nem volt túl előnyös ötlet, de kíváncsi voltam, hogy mutat :)
A mintát a Bundle monster-BM-XL216 palettáról választottam :)






A másik amit választottam a Keep Calm and Follow the Dragon egy sárgászöld lakk, fénytől függően változtatja a színét, FANTASZTIKUS, komolyan mondom fenomenális a színe! 2 réteg ő is.







Itt is Bundle monster palettát használtam, mégpedig a BM-301 palettát!






Mindkét lakkért odáig vagyok meg vissza, persze már bánom, hogy a másik kettőt nem vettem ami tetszett....!







Nos, neked melyik tetszik jobban?

1 megjegyzés :

  1. Szerintem lekvár színe van a felső lakknak, olyan, mint a házi folyós baracklekvár. Nagyon egyedi szín, megtetszett, minta nélkül is fantasztikus ez a szín! Így is bajban vagyok, milyen IEUV lakkot vegyek névnapomra (még odébb van), ez is esélyes meg egy sötétkék is.
    A sárga annyira nem az ízlésem.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!