2017. július 5., szerda

Mermaid


Sziasztok!


Pár héttel ezelőtt Arabella a Nailmail-től egy játékot hírdetett meg, mégpedig, Mermaid manikat kellett készíteni.
Első körben nem akartam jelentkezni, hisz' a korábbi körben én nyertem, de eléggé testhezállónak éreztem a mermaid manikűrt így készítettem egyet.

A mutató és a kisujjamra egy számomra új technikát próbáltam ki, Eugenia videója alapján, tökre egyszerűnek látszik de mégsem az. Többszöri próbálkozás után a végeredményt láthatjátok, nekem tetszik :)
Az alapszín amit használtam az IEUV-Captain blue sky, a Hehe 094-es palettával nyomdáztam duplán a középső körmömre, Sugar bubbles SB051, és SB041 palettákat.









A manikűrt 3 napig hordtam, az új technika nagyon tetszik, biztos használni fogom más manikűrnél is :)





Kedveled a Mermaid manikat?
Szoktál ilyet készíteni?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett ez a manikűröd! (-: Érdekes ez a technika! Kár, hogy nincs itthon fecskendőm. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszik, azt leszámítva, hogy érdekes :) Olyan mint egy vízfolyás, miket ki nem találnak...

      Törlés
  2. érdekes ez a technika, igazából elég macerásnak tűnik, és én sajnos még mindig nem tudom szépen felrakni ezeket a matricákat vagy minek nevezzem magyarul ("decal"), de majd ha nagyon unatkozom kipróbálom :D szép lett a mani amúgy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem macerás, a Water marble sokkal körülményesebb :)
      Örülök, hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  3. Csodálatos!!! Ez a kék lakk meg annyira tetszik, de készlethiányos ahonnan rendelni akarom, pedig megveszem előbb-utóbb :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!