2017. október 10., kedd

Bornprettystore-Teszt


Sziasztok!


Újabb Bps teszt, ismét inkább nyomdázással kapcsolatos termékeket választottam.
A csomagban 5 lemez, egy sárga cuki kis tartó és egy latex lapult.
Két olyan termék is volt a csomagban amit korábban már megkaptam és teszteltem is, korábbi tesztképelet fogok csatolni.


Elsőnek a latexet teszteltem ITT elérhető, sok reményt fűztem hozzá, és picit csalódott voltam.
Amikor megkaptam a csomagot, felkentem az egyik ujjamra, pikk-pakk megszáradt, egyben szépen le is tudtam húzni, örültem is mint majom a farkának....

Maga a latex színtelen és szagtalan, 15ml ami egy darabig elég is lehet, viszont amint egy gradientet készítettem, nem bírtam egyben leszedni :(


Azt hozzáteszem, hogy latex előtt szoktam olajozni a bőröm, de ebben az esetben ez elmaradt, szóval olajosan biztos könnyebben leszedhető.
Viszont akinek így már macerás, annak nem ajánlom!


Az ehhez kapcsolódó manikűr egy esernyős lett, BP-X48 Weather palettáról vettem a mintákat.
Gradienthez a Kiko Power pro- 52 és 37 lakkokat használtam, és a China Glaze- New birth, világoskék lakkját.







Következő manikűr kedvencem lett, imádom a zebrákat és az ilyen mintákat :)
A mintát a BP-X40 Animals palettáról választottam, itt azért a pufi unikornis sem rossz, vagy a szarvasok, szóval elég jól kihasználható ez a paletta.





Fekete és fehér lakkot használtam, a mutató ujjamra került a China Glaze- Bump in the night sand lakkja, brutális, egy rétegben fed, és fantasztikusan néz ki!

A harmadik egy picit nyárias, színes lett, egy gradientet készítettem a China Glaze- Dance baby, Red-Y to rave és a Metro pollen-tin lakkokkal, és egy dupla nyomdázás került rá. A mintát a BP-L093-ról válaszottam, ez a paletta fantasztikus, nagyon tetszik rajta a minták 99%-a.
Sima fekete nyomdalakkal nyomdáztam és az Ilnp-Aria-val.






Negyedik manikűr egy tollas mintákat tartalmaz, ez is dupla nyomdázásban került fel a körmömre.
Alaplakk itt a Kiko Power pro- 056 Bronz lakkja volt, fantasztikus, annak ellenére, hogy nem kedvelem ezeket a fémes hatású lakkokat.

Bp-169 csak tollas mintákat tartalmaz, elég jól kihasználható ez is.







A következő két termékről már írtam az előző tesztelős bejegyzésben, de újra leírom a véleményem.

BP-158 fás paletta ősszel aktuális lehet, itt az Opi- Dod you 'ear Van Gogh? lakkja volt az alap, és a Ya qin an barna nyomdázólakkjával készültek rá a minták.







És a sárga cuki paletta tartó, ezzel a kacsintós smájlival nagyon vidám, zipzáras, BPS logóval. ITT elérhető.
16 kör illetve négyzet alakú lemezt lehet tárolni benne, és 8 nagyobb palettát, értem itt: BPS, Bundle monster, Moyou. Méretét az oldalon megtaláljátok.





Ne feledjétek el használni a BBB10 kódot, amivel 10% kedvezményt kaptok minden teljes árú termékből.





Próbáltad már valamelyik terméket a tesztből, illetve van olyan amit kirpóbálnál?

3 megjegyzés :

  1. Nagyon szépek a manikűrök ismét! Az esernyős a kedvencem, annyira szép! (-: Ezt a palettát fel is írom magamnak. (-:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép az esernyős mani meg a tollas is tetszik, persze mind profin van elkészítve. Mostanában inkább eladogatom a palettákat, minthogy vennék, pedig a BPS igazán szépeket kínál és olcsó is.

    VálaszTörlés
  3. Hűha! Egyik manikűr jobb lett, mint a másik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!