2017. október 12., csütörtök

Halloween manikűr


Sziasztok!



Hamarosan Halloween a poszt apropója nem is igazán ez lenne, inkább az alaplakk amiről írnék pár szóban.

Szóval az IEUV egyik kedvenc márkám lett az elmúlt pár évben, nagy bánatomra sok lakkot kivonnak a lányok, és mire én eldöntöm, hogy kéne már valami ami tetszi, nem kapható.

Once upon a time kollekció 2015-ben jelent meg, szóval nem is annyira régen, mégis lemaradtam róluk. Visszanézve a swatchokat a Beyond words amit kapásból megvennék, viszont a listámon az 5 lakkból a Light box szerepelt. Tudjátok, imádom a sötét lakkokat, idestova 2 éve verem a fejem a falba, hogy anno miért nem vettem meg ezt a lakkot?

Egyik este (pár héttel ezelőtt), bogarászva Instagramon, belefutottam egy profilba, ahol francia lányok árulnak lakkokat (többen több profillal), és elkeztem nézelődni. Mikor megláttam, hogy van egy eladó Light box, a szívem elég hevesen kezdett el verni, gondoltam itt az alkalom, a soha vissza nem térő....A lakkot 5 euro-ért árulták, új, még bontatlan állapotban, az eladóval 4 perc alatt megegyzetünk az adás-vételben, amit másnap fel is adott nekem. Addig míg meg nem érkezett a csomag (2 munkanapra rá), nem hittem, hogy az álom valóra fog válni! Amikor épségben kibontottam az atombiztos csomagot, csak ültem és nézegettem a lakkot, hogy mennyire csodás a fekete holóban a sok apró kék szilánkocska és mennyire jó érzés lesz felkenni.








A lakk 3 rétegben fed, a kis kék szilánkok picit kiállnak amiket narancsfapálcikával lehet a helyükre illeszteni, és erre került a nyomdázás amit a Whatsupnails B023 Creepin it real palettáról vettem.





Tetszett a végeredmény, a manikűrt 4 napig viseltem, lemosása sem volt hűű de vészes.


Még mindig nem fogtam fel igazán, hogy enyém lehet ez a lakk :)



Kíváncsi vagyok, nektek van-e olyan lakk amit nem vettetek meg, és szívesen lecsapnátok rá, ha lehetne :)




4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lakk! (-: Furcsa, azelőtt nem figyeltem fel rá! A Halloween ani is jól sikerült vele! (-:

    VálaszTörlés
  2. Nekem már önmagában és tiszta Halloween hangulata van, de az a nyomda tényleg csodás. Én szívesen megnéznék egy szellemeset is rajta esetleg. :)

    VálaszTörlés
  3. Uno stamping a dir poco perfetto! :) E anche la base è perfetta :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!