2017. október 6., péntek

Leveles


Sziasztok!


Téma még mindig az ősz (mi más is lehetne), eléggé elkapott a gépszíjj, és ontom magamból a manikűröket!
Most egy olyat készítettem, amit szívből sajnáltam lemosni, talán a színek miatt, nem tudom, de tényleg nagyon imádtam!

Alap egy gradient lett, amihez a következő lakkokat használtam fel: Kiko 706, 355, 369, 368, 280, a mintát a Whatsupnails B021Autumn tales palettáról válaszottam, és fekete nyomdalakkot használtam.










Matt verzióban viseltem, és egyik kedvencem lett ebben a szezonban. Ez a paletta amúgy is nagyon jól kihasználható, viszont ez a minta abszolút kedvencem lett :)



Kedveled, vagy inkább nem?

7 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!