2017. december 1., péntek

Kontraszt


Sziasztok!



Nem is olyan régen, az Ejiubas instagram oldalán nyertem 3 palettát (vagyis inkább 6-ot, mindkét oldalán vannak minták), és 4 nyomdázót.
Most az EJB-08 palettáról választottam ezt a picit furcsa mintát. Olyan hatást kelt, mintha egy zsírkrétával szép kis vonalakat rajzoltak volna.....
No de nem akarok ennyire előre ugrani. Az Ejiubas paletták nagyon szuperek, korábban is próbáltam már őket, szimpatikus, hogy mindkét oldalán vannak minták. Amiket nyertem a Wonders of life + Mandalas + Fall texture paletták, mindegyiken találok kedvemre való mintákat.

Az alaplakk jelen esetben az ILNP-Looking up lakkja volt, 3 rétegben fed, kéksége ellenére nagyon szeretem használni, az éjszaka jut eszembe róla, nagyon szép lakknak találom.
Nos, erre került ez a vonalas minta, nagyon viccesen hat, főleg, hogy a kékre sárgával nyomdáztam és így még látványosabb lett.






MDU sárga lakkjával nyomdáztam, nagyon kedvelem ezt a lakkot, mert ezt a szálasan veszi fel a mintát nagyon nem kedvelem, hogy ilyen.......
Ezt leszámítva nagyon kedveltem ezt a manikűrt, pár napig viseltem, utána már valami másabbra vágytam :)





Neked hogy tetszik az összhang?

1 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!