2017. december 5., kedd

Painted Polish- Get your ghost on


Sziasztok!


Általában ezekkel a nagyon színes, glitteres lakkokkal úgy vagyok, hogy párszor használva jó, de sűrűn úgysem venném elő.  Nálam erre talán nagyon jó példa a China Glaze It's a trap-eze, évek óta nem nyúltam hozzá.

Tavalyi Halloween-kot jelent meg a mai alanyunk, a Painted polish- Get your ghost on lakkja, ezzel szemben nem éreztem azt, amit a CG-vel kapcsolatban, és alig vártam, hogy kirpóbáljam.
Mint a képen is látszani fog, a lakk egy fehér alapú, amiben lila, lime zöld és naracssárga glitterek vannak. Felkenése pofon egyszerű volt, ez is egy plusz pont a márkának, ecsete picit széles (kisujjamhoz mérten). 2 rétegben fed, mattra szárad, tehát fedőlakk mindenképp kell rá.




Erre a Lina Nail art supplies- License to be sexy 01-ről választottam két mintát. Szerintem erre a lakkra valami lazább vonalas minta kéne, picit soknak éreztem a virágokat, elnyomva az alapszínt, persze az egyik ujjamon el is kentem a mintát :D





Összességében, tetszik ez a márka, ez a lakk is nagyon vicces, nekem jó kedvem lett tőle, ezt a manikűrt viszont lemostam a virágok miatt, és csak önmagában viseltem.




Hogy tetszik a lakk illetve az elkészült manikűr?


4 megjegyzés :

  1. Hasonló lakkokat nem használom ki én sem annyira, mint szeretném, de nagyon tetszik a virággal!

    VálaszTörlés
  2. Ezekkel a lakkokkal körülbelül én is így állok, nekem is van olyan, amit évekkel ezelőtt vettem és egyszer haszáltam..... A manikűröd viszont nagyon tetszik, szerintem nagyon mutatós ezzel a mintával! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát remélem ezt azért elő fogom még venni azért :) Másabb mint a CG amit fent írtam, azzal valahogy nem vagyok kibékülve, ez másabb talán azért is, mert a glitter nem nyomja el az alapszínt!
      Örülök, hogy tetszik azért a mani, köszönöm :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!